|
www.makroekonomia.fora.pl Koło naukowe Makroekonomii i Gospodarki Światowej UEK
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
administrator
Administrator
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:49, 22 Kwi 2009 Temat postu: Konferencja z Minister Rozwoju Regionalnego |
|
|
Informacje na temat konferencji z Panią Minister Elżbietą Bieńkowską zaplanowanej na 18 maja 2009
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
administrator
Administrator
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:51, 22 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
link do modelu Hermin (przesłał Adrian)
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Konrad
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:48, 22 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Garść informacji o konferencji po konsultacjach z asystentem p. Minister :
1. Pani Minister nie bedzie korzystac z projektora - wystapienie w formie
wykladu.
2. Pani Minister nie planuje zostac na noc w Krakowie
3. Nie bedzie kwestii zwrotow kosztu podrozy - Pani Minister przyjedzie
samochodem.
4. Nie jest wymagane wyslanie oficjalnego zaproszenia, bo wydarzenie jest juz wpisane w kalendarz.
Pani Minister prosi także o wyslanie Agendy spotkania kiedy bedzie gotowa, oraz informacji kto bedzie na wykladzie - nawet jesli nie zabierze glosu - rektor, wladze samorzadowe itd.
I co do czasu wystapienia - wiem ze Pani Minister bardziej sklania sie ku 30 minutom niz 45. Poza tym asystent p. Minister zasugerowal usunięcie pytajnika z tematu konferencji, ale przyznaje sie, że nie do konca wyczulem czy byl to zart czy sugestia
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mdabrowski
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 9:08, 29 Kwi 2009 Temat postu: informacje z Kancelarii Rektora |
|
|
Kancelaria Rektora potwierdziła dzisiaj (29 kwietnia), że Pan Rektor spotka się przed wykładem z Panią Minister. Proszę o uwzględnienie tego w agendzie spotkania (ok. 15-20 minut przed wykładem). Po wykładzie proszę wpisać obiad.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mdabrowski
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:30, 29 Kwi 2009 Temat postu: zmiana sali |
|
|
Decyzją Pana Rektora wykład Pani Minister odbędzie się w Starej Auli. Kancelaria Rektora już zarezerwowała salę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jakub Janus
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:58, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj zaniosłem pismo z prośbą o przyznanie środków na druk plakatów do Pana Prorektora Chochoła. Dwukrotnie próbowałem go zastać osobiście, niestety nie powiodło się i, pismo powinno być do odebrania jutro. Potem zostaje tylko (albo aż) zbiurokratyzowany wniosek, ale o tym będę informował w miarę postępów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sebastian Wiśniowski
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:24, 11 Maj 2009 Temat postu: wniosek o konferencję |
|
|
Plakaty już mamy wydrukowane i podbite. Prawdopodobnie już dzisiaj zawisną (:O) na uczelni.
Na przyszłość musimy pamiętać o tym, że:
Aby organizować konferencję niezbędne jest zgłoszenie wniosku elektronicznego na stronie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ponadto, musimy informować dział promocji jak najwcześniej o konferencji oraz trzeba mieć pieczątke/zgodę z pokoju 122 w B głównym - dział promocji.
Wniosek już wypełniłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mdabrowski
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:10, 12 Maj 2009 Temat postu: zmiana sali |
|
|
Właśnie dowiedziałem się, że wykład Pani Minister odbędzie się w Sali Senackiej. Mam nadzieję, że to już ostateczna decyzja Kancelarii Rektora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartosz Trojnar
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:04, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
dział aparatury- wszystko będzie przygotowane za wyjątkiem laptopa, jeżeli chcemy coś wyświetlać musimy przynieść swojego
parking- w kancelarii powiedziano mi że będzie miejsce dla Pani Minister na parkingu rektorskim. Jest umówiona z Panem Rektorem na kawę w jego kancelarii.
Kwiaty zostały zamówione przez kancelarię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adrian_burda
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: my się znamy ?
|
Wysłany: Nie 19:04, 17 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
a ktos już się zadeklarował do laptopa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartosz Trojnar
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 8:18, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Sebastian przyniesie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał Wrześniewski
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:07, 29 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
na stronie sa juz zdjecia z wykladu z p. minister
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jakub Janus
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:19, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
W związku z tym, że w mijającym tygodniu zamknęliśmy wszystkie formalne kwestie związane z finansowaniem druku plakatów promujących wykład z Panią Minister, poniżej zamieszczam kolejność w jakiej najlepiej dokonywać formalności, które towarzyszą organizacji tego typu wydarzeń:
1. Piszemy podanie do prorektora ds. studenckich (obecnie prof. UEK dr hab. inż. Andrzej Chochół), w którym prosimy o przyznanie kwoty x, na organizację imprezy y (podajemy dokładne przeznaczenie środków, datę wydarzenia, krótki opis oraz (sic!) pulę z jakiej pochodzić mają pieniądze - w naszym przypadku były to środki własne).
2. Wypełniamy wniosek zamówienia poblicznego dostępny na stronach UEK.
3. W pierwszej kolejności zbieramy podpis kogoś z Rady Kół Naukowych (obecnie v-ce prezes ds. finansowych Paweł Kowal) oraz pieczątkę RKN.
4. Wniosek znów zanosimy do prorektora.
5. Odbieramy wniosek i zanosimy do Działu Zamówień Publicznych (2. piętro w budynku głównym) - oni "przejmują" naszą sprawę. Zostawiamy nr telefony i czekamy na odzew.
6. W momencie, w którym odbieramy pozytywnie zaopiniowany wniosek - możemy wydawać do kwoty, o którą wnioskowaliśmy.
7. Po wydaniu pieniędzy, odbieramy fakturę od dostawcy.
8. Fakturę zanosimy do sekretariatu uczelni, gdzie zostaje ona wprowadzona do systemu.
9. Z tyłu faktury piszemy coś w stylu "wydatkowano zgodnie z celami statutowymi KNMiGŚ" lub dowolnie wybrany frazes na to samo wskazujący oraz "pieniądze odbierze (imię, nazwisko)"
10. Wędrujemy do Kwestury (2. piętro w budynku głównym) i przedstawiamy fakturę.
11. Za kilka dni (do tygodnia) przedstawiamy dowód osobisty w kasie uczelni (1. piętro w budynku głównym) i odbieramy pieniądze.
Mam nadzieję, że dzięki tym punktom uda się, przy następnej okazji, zaoszczędzić nieco biegania, pytania i dowiadywania.
Całą procedurę wypadałoby jednak rozpocząć około 3-4 tygodnie przed planowanym wydarzeniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Możesz usuwać swoje posty Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|